×    بستن
  • تهران - افسریه - والفجر بلوک A بالاتر از شیرینی فروشی سن سون - نبش کوچه غلامی - پلاک 331
  • 09384303292

نرم افزار التیوم دیزاینر Altium Designer چیست

نرم افزار التیوم دیزاینر Altium Designer چیست

نرم افزار التیوم دیزاینر Altium Designer دارای دو محیط شماتیک و pcb میباشد که هر دوی این محیط ها کاربردی هستند یعنی ما کل کار خود را در این دو محیط انجام می دهیم و محیط شماتیک یعنی شما کل مدار تون رو اینجا رسم می کنی و فعلاً چینش مهم نمی باشد و سپس آنها را به هم متصل کرده و خروجی آن را آزمایش می کنیم و علامتهای اختصاری را در آن قرار می دهیم.

سپس هر یک از لایه های مدار را با یک رنگ مشخص کرده و همچنین این نرم افزار دارای محیط سه بعدی نیز می باشد همچنین می‌توانید بر خود را در آن مشاهده کنید همچنین محل سوراخ های برد را می‌توانید به دقت مشخص کرده و سپس آن را ذخیره نمایید.

نکته حائز اهمیت این است که طراحی برد با طراحی مدار کاملا متفاوت است و خروجی برد به صورت کاملاً سخت افزاری قابل مشاهده است اما طراحی مدار نرم افزاری است.

همچنین این نرم افزار دارای یک کتابخانه می باشد که تمام قطعات مورد نیاز خود را می توانیم از آن برداشته و مدل خودمان اضافه کنیم و هر کدام از قطعات دارای یک سمبل می باشند و اطلاعات آنها نوشته شده است همچنین به راحتی می توانید سایز قطعات و انواع مختلف آن ها را مشخص کنید و در مدار خودمان قرار دهیم.

برای طراحی مدار نیاز به یک توپولوژی از پیش تعیین شده داریم که بر طبق آن قطعات را می چینیم و ممکن است بعضی از قطعات گرما ایجاد بکند و بعضی نیز به گرما حساس باشند و این موارد را باید در طراحی برد مد نظر قرار دهیم. 

ارتباط با ما

آدرس :تهران - افسریه - والفجر بلوک A بالاتر از شیرینی فروشی سن سون - نبش کوچه غلامی - پلاک 331
تلفن :02133841568
همراه :09384303292 ,
واتساپ :09384303292
ایمیل :info@alfa-smd.ir